شغل دوم ستارگان فوتبال ایران چیست؟
نوشته شده توسط : سروش


كریم باقری: هافبك صاحب نام تیم پرسپولیس ، كه زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در كنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای كشور تجربه و تبحر بالایی دارد. كریم خان همراه پدر همسرش یكی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست!

خبر ورزشی نیز دراین باره نوشت: علی کریمی: جادوگر فوتبال آسیا، بازیکنی که درخشش خود را از تیم فتح تهران آغاز کرد و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام سر از تیم بایرن مونیخ آلمان درآورد با چند نفر از دوستانش به صورت شراکتی کار می‌کند. در شرکت آنها همه گونه خرید و فروش انجام می‌شود از مسکن و ساخت و ساز گرفته تا صادرات و واردات لوازم تزئینی و خانگی. البته خود جادوگر علاقه خاصی به خرید و فروش سیم‌کارت تلفن همراه آن هم از نوع شماره‌های رندش را دارد و هر کس خط رند می‌خواهد معمولاً سری به دفتر شرکت او می‌زند.

علی دایی: کمتر کسی است که از تولیدی پوشاک او بی‌خبر باشد اما بد نیست بدانید سرمربی مطرح پرسپولیسی در یکی، دو سال اخیر در ساخت و ساز مسکن هم دستی بر کار داشته و حتی شنیده می‌شود به دلیل رکورد بازار با ضرر و زیان‌هایی هم روبه‌رو شده است.

امیر قلعه‌نوعی: پرافتخارترین مربی ادوار لیگ برتر که بحث خرید هواپیمای اختصاصی‌اش هنوز سر زبان‌هاست در کنار ساخت و ساز مسکن، در حال تکمیل پروژه مجتمع ورزشی و تفریحی‌اش در یکی از نقاط خوب پایتخت بوده که این مجتمع شامل استخر و سونا، سالن بیلیارد، پینتبال و... است. گفته می‌شود علاوه بر راه‌اندازی فروشگاه لوازم خانگی در سه راه امین‌حضور تهران، یک مزرعه کشاورزی هم در حومه تهران در اختیار دارد.

مهدی مهدوی‌کیا: مرد محبوب استیل‌آذین که سال‌ها در آلمان زندگی می‌کرد و قرارداد سنگینی هم با هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت داشت با همکاری برادرانش در ایران شرکت تولیدی پوشاک و البسه کودکان راه انداخت که مارک پوشاک او خیلی زود به شهرت رسید و نمایندگی‌های فعالی در استان‌های مختلف هم دارد.

جوادنکونام: گفته می‌شود تمام افکارش در تجارت و درآمدزایی را معطوف به پروژه ساخت هتل پنج‌ستاره در یکی از نقاط پر رفت و آمد شمال کشور کرده و در این راه سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم داشته است. کاپیتان تیم ملی علاوه بر این در خرید و فروش مسکن هم دستی بر کار دارد.

علیرضا منصوریان: خودش اعتراف کرد سال‌هاست در قشر چاپخانه‌داران فعالیت می‌کند اما در کنار این موضوع گفته می‌شود او در ساخت مجتمع تفریحی و سیاحتی در جزیره کیش هم شراکت کرده و رفت و آمدهایش به این جزیره هم به این خاطر است. مربی تیم‌ملی گهگاه به بازار موبایل و کامپیوتر هم سرک می‌کشد.

سید مهدی رحمتی: او که عنوان گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بان ایران را یدک می‌کشد، علاقه خاصی به خرید زمین و مستغلات دارد، به نحوی که شنیده می‌شود او در شمال سرمایه‌گذاری وسیعی با خرید نزدیک به هشت هکتار زمین انجام داده است.

خداداد عزیزی: جز اینکه گفته می‌شود سهامدار یک شرکت تولیدی لباس ورزشی است گویا با یک یاز دوستانش در بازار طلای تهران هم سهمی داشته و مغازه طلافروشی او در پایتخت جزو مطرح‌ترین طلافروشی‌ها قلمداد می‌شود. مرد حماسه‌ساز ملبورن گهگاه در واردات لوازم تزئینی و خانگی هم نقشی در بازار ایران ایفا می‌کند.

حسین کاظمی و مجتبی جباری: اگر سری به بازار موبایل زده باشید پی‌ می‌برید که آنها با راه‌اندازی فروشگاه فروش تلفن‌همراه به نوعی آینده تجاری خود را در این صنف جست‌وجو می‌کنند.

سیاوش اکبرپور: برخلاف سایر اهالی فوتبال او رو به رستوران و سفره‌خانه‌های سنتی، که بازارش به تازگی داغ شده، آورده و همین چند ماه پیش بود که سفره‌خانه سنتی‌ او افتتاح شد و به پاتوق بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شد.

منبع:http://www.noorportal.net




:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: